[Linux-programlama] Re: Iframe'e Link

---------

[Linux-programlama] Re: Iframe'e Link

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Tue, 04 Nov 2008 17:47:24 +0200

Merhaba,

Linkin bulunduğu sayfaya SAYFA1.htm linkin açacağı sayfaya SAYFA2.htm
diyelim.

SAYFA1 ve SAYFA2 açık olmak kaydıyla (yani SAYFA2 zaten browser içinde
görünmekte) bunu JS ile çok rahat yapabilirsiniz.

Okan Beyin şu önerisi de çalışır gibi görünüyor:
iframe a name="xxx"verin
<a target="xxx">sss</a>
 ile link verin.

Eğer, Okan beyin önerisi iş yaparsa bu daha kolaydır. Bir deneyin.
Olmazsa JS için ne olur bakarız.

Selamlar,
Nuri AKMAN

Fatih Kaya yazmış: