[Linux-programlama] Re: Git hakkýnda

---------

[Linux-programlama] Re: Git hakkýnda

From: Koray Toksoz <ktoksoz_at_koraytoksoz.com>
Date: Wed, 28 May 2008 11:23:55 +0300

Merhaba,

GIT yanlis hatirlamiyorsam eger, kapali kodlu versiyon kontrol yazilimi
kullanmaktan bikan (ya da bir sekilde biktirilan) Linus tarafindan
gelistirilmeye baslandi.

GIT kullanicisi olarak tecrubem birkac yazilimi kendi bilgisayarima alip
yeniden derlemekten ileri gitmese de, gordugum kadari ile oldukca kullanisli
ozellikleri var ve kullanimi da cok kolay,
Ornegin, git clone <git reposunun yolu> seklinde kullanarak yazilimi
kolaylikla kendi bilgisayariniza alabiliyorsunuz
Ayrica, dosyalari almadan once sIkIstiriyor ve lokalde tekrar aciyor,
internet uzerinden kullanildiginda oldukca guzel bir ozellik, intel 3945
wireless suruculeri ornegin, kernelin tamamini git deposuna koymus, bu
sIkIstIrma-acma olayi ozellikle bu tur birseyler aliyorsaniz oldukca
faydali.
Lokalde branch olusturma ve bu branchi asil depo ile karistirmama gibi bir
ozelligi oldugunu da okumustum ama hic kullanmadim

Koray

-------