[Linux-programlama] Re: Postgresql vs Mysql

---------

[Linux-programlama] Re: Postgresql vs Mysql

From: Yılmaz Uğurlu <yilugurlu_at_gmail.com>
Date: Tue, 27 May 2008 14:43:24 +0300

Postgresql ayar dosyalarında yapacağınız düzenlemeler ile çok performanslı
bir hale getirebilmeniz mümkün. TSearch arama yapan bir uygulama ile
kullanıyorum. 2 milyona yakın kayıt olan, ortalama donanıma sahip tek
işlemcili bir sunucu (ubuntu) ile (mysq apache postgresql hepsi aynı
makinada çalışıyor) arama süresinin 2 saniyeyi aştığını görmedim. Postgresql
performans optimizasyonu ile ilgili internet üzerinde oldukça fazla yazı var
bunları kullanarak istediğiniz performansı yakalamanız mümkün, sadece dikkat
edilmesi gereken bazı kurallar var onları göz ardı etmemek gerekiyor.

27 Mayıs 2008 Salı 12:50 tarihinde Yaşar ÖZANLAĞAN <yasarozanlar_at_gmail.com>
yazmış:

Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos@jabber.org ~ http://www.2nci.com ~ İzmir