[Linux-programlama] Re: tkinter+sqlite problemi

---------

[Linux-programlama] Re: tkinter+sqlite problemi

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Sun, 25 May 2008 14:48:45 +0300

Merhaba
a b c d kýsýmlarýný bir deðiþken olarak deðilde bir yazý olarak alýyor
ve doðal olarak bunu db ye yazýyor. Sql ifadesini önce bir deðiþkene toplayýp
sonra bu deðiþkeni sql sorgusu olarak icra ederseniz daha güzel olur çünkü
arada bu sql deðiþkenini print ederek hata varmý diye debug etme imkanýnýz olur
yani : ( bu arada a b c d gibi deðiþkenleri sql ifadesine koyarken
str ile stringe
çevirmeyi ihmal etmeyin )

       sql=""
       cursor = connection.cursor()