[Linux-programlama] tkinter+sqlite problemi

---------

[Linux-programlama] tkinter+sqlite problemi

From: H.Ibrahim Yilmaz <ibrahim.yilmaz_at_opengeomap.org>
Date: Sun, 25 May 2008 14:23:02 +0300

Merhaba,
Bir önceki soruma vermiş olduğunuz cevaplardan dolayı çok teşekkür
ederim. şimdi ufak ufak alıştırmalar yapmaktayım python ile ancak
aşağıdaki kodla bir problemim mevcut hatayı nerede yaptığımı tam
olarak anlayamadım. Kısacası ben kaydet dedikten sonra null'a karşı
gelen kısımda hiç bir problem yok zira o alan auto olarak tanımlanmış
durumda. ancak diğer alanlarda entryleri yazması gerekirken tablodaki
alanlara sadece a b c ve d kaydediyor. şimdiden teşekkürler :)

#!/usr/bin/python
#-*-coding=utf-8-*-
from Tkinter import *
import sqlite3
def kaydet():

        a=alane.get()
        b=acmae.get()
        c=kontexe.get()
        d=notese.get()
        connection=sqlite3.connect('datasapiens.db')
        cursor = connection.cursor()
        cursor.execute('INSERT INTO workingareas VALUES ("d", "a",
null, "c", "b")')
        connection.commit()

pencere = Tk()
pencere.geometry("300x300+15+100")
etiket= Label(text="Alan/Açma/Konteks Kayıt Formu")
etiket.pack()
pencere.title("Data Sapiens")
pencere.resizable(width=FALSE, height=FALSE)

alan=Label(text="Alan:")
alan.place(relx=0.01,rely=0.2)
acma=Label(text="Açma:")
acma.place(relx=0.01,rely=0.3)
kontex=Label(text="Konteks:")
kontex.place(relx=0.01,rely=0.4)
notes=Label(text="Notlar:")
notes.place(relx=0.01,rely=0.5)
kaydet=Button(text="Kaydet",command=kaydet)
kaydet.place(relx=0.1,rely=0.6)
kaydet.pack()

alane=Entry(width=10)
alane.place(relx=0.4,rely=0.2)