[Linux-programlama] Re: Python... Mustafa BAÅžER??

---------

[Linux-programlama] Re: Python... Mustafa BAÅžER??

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Fri, 23 May 2008 11:42:46 +0300

Selamlar,
Aslında kitap güzel. Ama tkinter kütüphanesine az değinmiş... Şu anda
Tkinter ie boğuşuyorum. hem de PDA üzerinde :(
Birde; herşeyi bir kitapda bulamayız ki arkadaşlar... Bir temel verir
sadece. Fazla bir şey beklememk lazım bence...

Herşeye rağmen ben beğendim. Mustafa BAŞER'in ellerine sağlık...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)