[Linux-programlama] Re: Python SQLite ve PDA?

---------

[Linux-programlama] Re: Python SQLite ve PDA?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sun, 11 May 2008 02:32:40 +0300

Selamlar,
İlgilenen arkadaşlara teşekkürler...
Bunlara ek olarak Aşağıdaki sayfada da örnek anlatımlar buldum. Gayet net :)

http://www.devshed.com/c/a/Python/Using-SQLite-in-Python/

Ancak bu noktada iki sorunum var: Bu sayfadaki kodları denemek için
pisi'den pysqlite paketini kurmam gerekti... PytonCe 2.5 kurduğumda
telefona ayrıca SQLite kurmama gerek kalmayacak mı? Üzerinde hazır mı
gelecek?

Bir de YAzdığım kodları bir simülatör'de deneme imkanım var mı? Israrla
Pardus'da tüm sorunları çözmeye çalışyorum ama Telefon-Pardus arasında
iletişimi nasıl sağlayacağım veya Pardus'dan Telefonu kontrol
edebilirmiyim giib sorular hala karanlık!!!

İlgilenen arkadaşlara tekrar teşekkürler,
Mucip:)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)