[Linux-programlama] Re: Python SQLite ve PDA?

---------

[Linux-programlama] Re: Python SQLite ve PDA?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sun, 11 May 2008 01:00:24 +0300

Selamlar,
Bahsettiğiniz sayfaya zaten bakmıştım. Ama tam doyurucu ya da başlangıç
olabilecek bir bilgi yok. Konuyu biraz daha açabilir miyiz?

PytonCe yi kurduÄŸumuzda doÄŸrudan SQLite de kuruluyor mu?
Nasıl vt oluşturup Pyton ile nasıl okuyup yazabiliyoruz?

En azından küçük örneklerin bulunduğu bir kaynak önerebilirseniz çok
sevinirim. Son bir haftadır dolaşmadığım site kalmadı!

Mucip:)

Kolay gelsin,
Mucip:)