[Linux-programlama] Re: mail uyarý

---------

[Linux-programlama] Re: mail uyarý

From: Fatih Dirol <fdirollists_at_gmail.com>
Date: Sun, 11 May 2008 00:40:59 +0300

Selamlar,

w3 sadece bir komutun öneki ve w3hack gibi devamý var. Arama yaptýðýmda bu
oyun çýktý. Sadece kafamda kurguladým, Tahmin yani.
Herneyse sonucu ne olursa olsun o script server'ý acaip yavaþlatýyor ve
kaldýrýnca düzeliyor.
Diðerine gelince Linux makinada deðil windowsta gördüm ve çalýþtýrmadým.
Beklenen bir excel veya word dosyasý þeklinde bir ek iken dos uzantýlý dosya
çýkarsa ve üstüne böyle bir domain de yoksa
"kamuihalekurumu.com<bilgi_at_kamuihalekurumu.com>"
aklýnýza ne gelir?

Ýyi günler..

F. Dirol