[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Fri, 9 May 2008 16:56:52 +0300

>Ancak lisanslý bir yazýlýmla bir iþ yapmam þart
> olursa ne yaparým bilemiyorum.. Zira lisanslý yazýlýmý abartýlmýþ
> meblaðlarla almaya gücüm yok ve bunu bana saðlayacak bir kurum veya
> kuruluþ da tanýmýyorum..
>
> Bu durumda ben ne yapmalýyým :))))

Mesela 2 3 ayný meslekte ayný yazýlýma ihtiyacý olan arkadaþýnýzla birleþip
bir grup açýk kaynak projesi geliþtiren geliþtiricileri kiralayýp
istediðiniz yazýlýmýn
iþinizi görebilecek minyatür þeklini yazdýrýp hem açýk kaynak dünyasýna
güzide bir yazýlým , hemde açýk kaynak yazýlým geliþtiren geliþtiricilere gerek
maddi gerekse manevi destek olmuþ olursunuz. Sizce de daha güzel olmaz mý ?

--
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/