[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Thu, 8 May 2008 17:41:59 +0300

:)
Bilge Adam Eğitim Programı.

-----Original Message-----
From: linux-programlama-bounces_at_liste.linux.org.tr
[mailto:linux-programlama-bounces_at_liste.linux.org.tr] On Behalf Of Ömer F.
USTA
Sent: Thursday, May 08, 2008 5:09 PM
To: linux-programlama_at_liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

>Kurs gidip HTML öğrenmeye başladıysan, hiçbir kursta Notepadd++ ile HTML
>yazabilirsiniz, veya adını saydığınız diğer programlar ile yazabilirsiniz
>denmiyor. Kurslarda genellikle DW öğretiliyor.

Bu biraz tezat kaşmış. Eğer ben HTML öğrenmeye gidiyorsan sürükle bırak
şekilde yapacağım birşeyi öğrenmek için o kursa gitmiyorumdur.

Şuna ne dersin, Web eğitimi öğrenmeye gelenlerden dosya ismini kullanmayı ve
fareyi doğru dürüst kullanmayı bilmeyen var.
Ve öğrencilerimden gördüğüm kadarıyle DW ile başka bir program arasında
karşılaştırma yapabilirmisin dediğin zaman 20 kişiden ancak 1 kişi buna
doğru cevap verebilir!

+ DW internet programlama konusunda düşündüğünüz kadar popüler
bir yazılım değil. Kaldı ki template tasarımı dışındaki kısım için zaten
görsel kısım bir işe yaramayacaktır çünkü görsel olarak bir döngüyü
programlayamazsınız veya yapılacak işlem sonrasında çizilecek grafiği
en fazla şuraya koydan ileri gidemezsiniz.

-----------------------------------
BÖLÜM 4 WEB TASARIM TEKNİKLERİ 104 Saat
1 Internet Kültürü
2 Macromedia Fireworks 8 ile Grafik Tasarım
3 Dreamweaver 8 ve HTML

Netron Eğitim Programı
Dreamweaver ile Web Sayfaları Üretmek.

Pek sayılmaz. Bildiğim kadarıyla Web eğitimi öğrenmeye gittiğinde çoğu kurum
DW öğretiyor.

Bu bilinen en popiler eğitim yerleri. Bende özel olarak bir eğitim kurumunda
web eğitimleri öğretmeni olarak çalışıyorum.

+ Eğer siz DW yi kullanıyorsanız parasını ödemek zorundasınız
yok pahalı yok fahiş paradan satıyorlar diye HIRSIZLIK yapıp korsanını
kullanmaya hiçkimsenin hakkı yoktur.

Eğer pahalı satılıyor diye korsan kullanmak açıkca ve çekinmeden yazıyorum
bariz şekilde HIRSIZLIKTIR. Aksini savunmaya çalışan her kim olursa olsun
kendini kandırmaktan ileri gidemez.

---------------------------------------
Tabi tabi. Ben bu sorunun geleceğini tahmin ediyordum :) Parantez içinde
belirtiyim, çalıştığım kurumda Adobe ürünleri ve Office ürünler lisanslıdır.
Yani korsan kullanmıyorum.
Şimdi size soruyorum, evdeki kullandığınız bilgisayarda 1 tane bile olsun
korsan program yokmu? Hiç oyun oynamıyormusunuz? Counter gibi? Bunları satın
alıpmı oynuyorsunuz. Hadi bilemedim hiçmi mp3 dinmeliyorsunuz?
Her mp3-ün hakkını / bedelini ödüyormusunuz?
Deve kuşu gibi kafayı kuma sokmak ile problem çözülmüyor. Gerçek şuki korsan
mp3 dinlemeyen birisini görmedim. O zaman gördüğüm herkesmi HIRSIZ?

--
Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/