[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Thu, 8 May 2008 17:09:01 +0300

>Kurs gidip HTML öðrenmeye baþladýysan, hiçbir kursta Notepadd++ ile HTML
>yazabilirsiniz, veya adýný saydýðýnýz diðer programlar ile yazabilirsiniz
>denmiyor. Kurslarda genellikle DW öðretiliyor.

Bu biraz tezat kaþmýþ. Eðer ben HTML öðrenmeye gidiyorsan sürükle býrak
þekilde yapacaðým birþeyi öðrenmek için o kursa gitmiyorumdur.

+ DW internet programlama konusunda düþündüðünüz kadar popüler
bir yazýlým deðil. Kaldý ki template tasarýmý dýþýndaki kýsým için zaten
görsel kýsým bir iþe yaramayacaktýr çünkü görsel olarak bir döngüyü
programlayamazsýnýz veya yapýlacak iþlem sonrasýnda çizilecek grafiði
en fazla þuraya koydan ileri gidemezsiniz.

+ Eðer siz DW yi kullanýyorsanýz parasýný ödemek zorundasýnýz
yok pahalý yok fahiþ paradan satýyorlar diye HIRSIZLIK yapýp korsanýný
kullanmaya hiçkimsenin hakký yoktur.

Eðer pahalý satýlýyor diye korsan kullanmak açýkca ve çekinmeden yazýyorum
bariz þekilde HIRSIZLIKTIR. Aksini savunmaya çalýþan her kim olursa olsun
kendini kandýrmaktan ileri gidemez.

--
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/