[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com>
Date: Thu, 8 May 2008 17:24:24 +0300

08 Mayıs 2008 Perşembe 17:09 tarihinde Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com> yazdı:

> Bu biraz tezat kaşmış. Eğer ben HTML öğrenmeye gidiyorsan sürükle bırak
> şekilde yapacağım birşeyi öğrenmek için o kursa gitmiyorumdur.

Üstadım çok doğru söylüyorsun da HTML ile HoTMaiL'in aynı şey olduğunu
sanan insanlar (kurs verenlerin içinde bile vardır kesin); Frontpage
kursu (Ege Ünv.'nin ilânını görmüştüm İzmir'deyken), Dreamweaver kursu
diye kurs verenler (sanırım vardır, Dreamweaver uzmanı arayan firmalar
olduğuna göre) var bu dünyada ;)

Öğrenmeye giden ne öğrenmeye gittiğini bilmiyorsa, öğreten de
Windows'dan ve Dreamweaver'dan başka birşey kullanmadıysa böyle
olabilir, anlayışlı olmak lâzım ;)