[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Thu, 8 May 2008 10:07:48 +0300

Kurs gidip HTML öğrenmeye başladıysan, hiçbir kursta Notepadd++ ile HTML
yazabilirsiniz, veya adını saydığınız diğer programlar ile yazabilirsiniz
denmiyor. Kurslarda genellikle DW öğretiliyor. DW-den başka kurslarda
verilen başka HTML editörü eskiden FrontPage idi. Şimdi yerini başka prog.
aldı ama hala piyasada % kaç hakimiyeti var bilmiyorum. %10 altındadır
muhtemelen.

Herkes buradaki gibi Linux ile uğraşmış ve diğer editörlere kullanarak
alışmamış. Kurstan programlamayı öğrenenlere kursta öğrendiklerinizi boşver
sen bu editörü kullanacaksın mı deniyor? Denmesi lazım?

Tam "mecburen" olmasada ona çok yakın.