[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Thu, 08 May 2008 09:19:17 +0300

Doruk Fisek @ On 07-05-2008 22:49:
> Wed, 7 May 2008 17:50:46 +0300, Güyçmırat Amanmırat
> <guychmyrat_at_yahoo.com.tr> :

> Ortalikta onlarca PHP editoru varken Dreamweaver kullanmak "mecburen"
> degil, tercih sonucu oluyor.

+1.

bunun yanı sıra gerçekten çok daha uygun fiyatlı çok düzgün IDE'ler var,
windows altında kesinlikle tercihim mesela ultra edit studio olurdu, proje
bazında çalışılabildiği için yarattığınız kendi fonksiyonlarınızın adlarını,
değişkenlerini vs hatırlayabiliyor ve gerçekten çok iyi bir tamamlama
sistemi var.

quanta'da da var aynı tarz bir tamamlama olayı ama onda da bir türlü php
fonksiyonlarını tamamlatamadım, garip bir çalışma mantığı var.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com