[Linux-programlama] Re: Python... Mustafa BAÞER??

---------

[Linux-programlama] Re: Python... Mustafa BAÞER??

From: Alper KANAT <alperkanat_at_gmail.com>
Date: Thu, 08 May 2008 00:14:56 +0300

Selam,

Her iki kitabý da okumuþ biri olarak (reference guide'da ihtiyacým olan
kýsýmlarý okudum gerçi) ikisinin farklý kitlelere hitap ettiðini ve
bunda baþarýlý olduklarýný düþünüyorum ben.

Mustafa BAÞER'in kitabýnýn ciddi bir revizyondan geçerek tekrar
yayýnlanmasý gerek bence.. Arada Python 2.5 çýktý ve getirdiði yeni
özelliklerin büyük bir kýsmý ucundan da olsa anlatýlmýyor. Bu kitabýn
amacý, programlamaya Python ile baþlayan kiþilerin dahi anlamasýný
saðlamak.. Hatalarý da olsa bence çok baþarýlý bir kitap.. Bana Python'u
sevdiren kitap hatta..

Reference Guide ise çok daha teknik konulara kýsa kýsa giren bir kitap..
Bunu yaparken de belli problemlere güzel çözümler getirerek yapmýþ..
Python'u bilen bir geliþtirici için baþvuru kaynaðý tam anlamýyla..

Mustafa BAÞER'in kitabýný bulamayan arkadaþ eðer hala bulamýyorsa ben
kendisine elimdeki kitabý hediye edebilirim bu arada.. :) Yarýn o da bir
baþkasýna aynýsýný yaparsa tabii..

Alper KANAT
http://raptiye.org

YILDIRIM yazmýþ: