[Linux-programlama] Re: Python... Mustafa BAÅžER??

---------

[Linux-programlama] Re: Python... Mustafa BAÅžER??

From: YILDIRIM <linux_at_isadamlari.org>
Date: Wed, 07 May 2008 21:23:54 +0300

Açýkçasý kitabý bitirdim ama hiç beðenmedim. Hani python üzerine Türkçe
kaynak olmasý açýsýndan önemli bir eser ama bir programcýyý tatmin
edecek kadar detaylý anlatmýyor. Ben de bu yüzden "python reference
guide" ý bitirdim. Oldukça yararlý oldu. "Dive into Python" kitabý da
çok öneriliyor. Onu da deneyebilirsin.