[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Zafer BAHADIR <zbahadir_at_bursa-linux.org>
Date: Wed, 07 May 2008 18:33:39 +0300

Aslında ben elimle yazdığım kodlara daha çok güvenirim desem sanırım
yanlış olmaz. :)
Linux'tan gelen bir alışkanlık olsa gerek text editörleri daha çok
tercih ediyorum.
Tabii ki ben text editörleri sadece site yapmak için kullanmıyorum.

Güyçmırat Amanmırat yazmış:

--
Bursa Linux
http://www.bursa-linux.org