[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Wed, 7 May 2008 18:11:08 +0300

Arkadaş windowz altında dedi. Zati Linux demiş olsaydı zend derdim.

Evet maalesef dw-nin debug olayı yok. Kastım küçük yazılımlar için.
KOBİ için bir site yapıldığı zaman, veya çok büyük bir sistem değilse,
freamewerk ihtiyacın yoksa kastım. Tabiî ki çok büyük projelerde Zend gibisi
yok. Ama orta ölçekli işler için, dw-den ideali yok.

Birde şu olay var. Ben gördüğün kadarıyle çoğu kişi dw-yi site yapmadan
kullanıyorlar. Eğer site yapmazsan elbetteki espirisi kalmıyor.
Site kurup tüm özelliklerinden yararlanacaksınki farkı olsun.