[Linux-programlama] Re: nusoap türkçe karakter problemi.

---------

[Linux-programlama] Re: nusoap türkçe karakter problemi.

From: ugur okumus <ugurpardus_at_gmail.com>
Date: Wed, 19 Mar 2008 23:20:52 +0200

Merhaba Onur ,

Nusoap hiç kullanmadım ancak çalıştığım şirket için soap kullanmıştım .
Aynı problem karşılaştım aşağıdaki fonksiyon ile çözmüştüm umarım yardımcı
olur.

*function
ConvertCharCode($getValue,$getFromCharCode='UTF-8',$getTargetCharCode='ISO-8859-9'){
    return iconv($getFromCharCode,$getTargetCharCode,$getValue);
}*