[Linux-programlama] Re: JSP sayfalarına ulaşırken 8080 portunu yazmamak

---------

[Linux-programlama] Re: JSP sayfalarına ulaşırken 8080 portunu yazmamak

From: Hakan Uygun <hakan.uygun_at_linux.org.tr>
Date: Tue, 18 Mar 2008 22:41:39 +0200

Merhaba,

Tomcat güvenlik nedeniyle varsayýlan deðer olarak sadece localhost'u dinler.
Eðer uzaktan baðlanmak istiyorsanýz bu ayarlarý deðiþtirmelisiniz.

Fakat PHP ve JSP'yi ayný makinede koþturacaksanýz mod_jk ile Apache arkasýna
yerleþtirilmesi en doðru çözüm olacaktýr.

iyi çalýþmalar,
Hakan

Tuesday 18 March 2008 18:36:34 tarihinde Murat Birben þunlarý yazmýþtý: