[Linux-programlama] JSP sayfalarına ulaşırken 8080 portunu yazmamak

---------

[Linux-programlama] JSP sayfalarına ulaşırken 8080 portunu yazmamak

From: Murat Birben <muratbirben_at_gmail.com>
Date: Tue, 18 Mar 2008 18:36:34 +0200

Merhaba,

Centos işletim sistemi, apache 2.2 ve tomcat 6 altında php ve jsp
sayfalarını görüntülemeye çalışıyorum.
Şu anda xyz.abc.com sitesinde php sayfaları görüntüleniyor ve ben LAN
içerisinden xyz.abc.com:8080/asd yazarak jsp sayfalarıma da ulaşabiliyorum.
Ama bu jsp sayfalarına dışardan bir makineden ulaşamıyorum. Bunun sebebi ne
olabilir?

İkinci sorum ise direk xyz.abc.com yazarak jsp sayfalarına ulaşmak için ne
yapmalıyım?

Şimdiden teşekkür ederim, iyi çalışmalar...

--
Murat BIRBEN