[Linux-programlama] Re: PHP 5 yerine PHP4 ü nas?l kurabiliriz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP 5 yerine PHP4 ü nas?l kurabiliriz

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Mon, 10 Mar 2008 00:32:24 +0200

tab ile uygun paket adýný bulabilirsiniz,--nodeps secenegini -i den
sonra kullanmadýgýnýz surece kuracagýnýz paketi verirken zaten o size
gereken paket listesini kurulu degilse sunar ve once onlarý kurar.

Paket yönetimin sagladigi en buyuk yarar budur sanirim bagimliliklarini
tespit etmek.

simdi paket yonetici masaustu olmadan acýlmýyor mu derken neyi kast
ediyorsunuz gorselligi mi. Eger o ise bir masaustu yöneticisi pencere
yöneticisi olmadan gorsel bir sey beklenilebilir mi?

rpm --help derseniz ihtiyacýnýz olan secenekleri goreceksiniz

kolay gelsin

Paz, 2008-03-09 tarihinde 22:35 +0200 saatinde, Teknet Hosting Tasarým
Bil. Reklam Paz. Ltd.Þti. yazdý: