[Linux-programlama] Re: PHP 5 yerine PHP4 ü nas?l kurabiliriz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP 5 yerine PHP4 ü nas?l kurabiliriz

From: Teknet Hosting Tasarým Bil. Reklam Paz. Ltd.Þti. <info_at_teknethosting.com>
Date: Sun, 9 Mar 2008 22:35:50 +0200

Teþekkur ederim
Sunucuda masaustu yok sshdan baðlanýyorum
kaldýracagým paketin adýný (php 5.2.5 i) nasýl bulurum ? paketi bulup
kaldýrdýktan sonra
php 4.4.7 i paketini indirdirip. Sonra
komut satýrýna rpm -i paket_adý yazarak baðýmlýlýklarýyla bir kurulur mu ?
sunucuda apache exim named mysql bunlar da var
paket yoneticisi masaustu olmadan acýlmýyor degil mi?

Saygýlar
.