[Linux-programlama] Re: Konu Başlıkları

---------

[Linux-programlama] Re: Konu Başlıkları

From: nsm <nesimiacarca_at_gmail.com>
Date: Sun, 9 Mar 2008 11:19:21 +0200

Galiba sorun listeye kayıt olurken oluşmuş. Listeye nasıl üye oldunuz?
"Liste mesajlarının size günlük toplu mesajlar olarak gönderilmesini ister
misiniz?" sorusuna evet mi dediniz?
Eğer öyleyse üyelikten çıkıp hayır olarak seçip tekrar üye olun derim. (
üyelik için http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-programlama )

Örneğin bu mesajın konu başlığı şu şekilde geldi
*[Linux-programlama] Konu Başlıkları*

09.03.2008 tarihinde Ahmet AKMAZ <programlama9_at_gmail.com> yazmış:

> Arkadaşlar bana gelen mesajlarda konu başlığı gözükmüyor. Gelen bütün konu
> başlıkları *Linux-programlama Toplu Mesajı, Sayı 42, Konu 13* örneğinde
> olduğu gibi geliyor. PHP ve Python öğrenmek isteyen biri olarak bana
> konuları takip oldukça zor oluyor. Konu başlıkları sadece benim email
> adresimde mi bu şekilde herkese mi öyle gidiyor, yardımcı olursanız memnun
> kalacağım.
>
> Rahatsız ettiğim için özür dilerim. Çok teşekkür ederim.

Nesimi ACARCA
www.nesimia.com