[Linux-programlama] Konu Başlıkları

---------

[Linux-programlama] Konu Başlıkları

From: Ahmet AKMAZ <programlama9_at_gmail.com>
Date: Sun, 9 Mar 2008 11:06:36 +0200

Arkadaşlar bana gelen mesajlarda konu başlığı gözükmüyor. Gelen bütün konu
başlıkları *Linux-programlama Toplu Mesajı, Sayı 42, Konu 13* örneğinde
olduğu gibi geliyor. PHP ve Python öğrenmek isteyen biri olarak bana
konuları takip oldukça zor oluyor. Konu başlıkları sadece benim email
adresimde mi bu şekilde herkese mi öyle gidiyor, yardımcı olursanız memnun
kalacağım.

Rahatsız ettiğim için özür dilerim. Çok teşekkür ederim.