[Linux-programlama] Re: Qmail ve Outlook

---------

[Linux-programlama] Re: Qmail ve Outlook

From: Murat Birben <muratbirben_at_gmail.com>
Date: Mon, 30 Jun 2008 19:40:55 +0300

Thunderbird ile denedik yine aynı hata oluyor. Serverda şöyle anlamadığım
bir şey var pop3d pop3sd ve spop3sd diye ayrı ayrı logları içeren klasörler
var aynı şekilde /var/qmail/supervise ın da altında bu klasörler var.
Bunlardan hangisi kullanılıyor nasıl anlayabilirim? Yoksa hepsinin başka
başka görevleri mi var?

Ayrıca microsoftun sayfasında ssl ve spa beraber kullanılmaya çalışılırsa bu
problem ortaya çıkabilir diye bir şey okudum. Doğruluğu olabilir mi?

İlginize çok teşekkür ederim bu arada...

Murat BIRBEN