[Linux-programlama] Qmail ve Outlook

---------

[Linux-programlama] Qmail ve Outlook

From: Murat Birben <muratbirben_at_gmail.com>
Date: Mon, 30 Jun 2008 18:23:53 +0300

Merhaba arkadaşlar,

Maalesef soracağım soru biraz vindoza da kayıyor olabilir. Ama en azından
beni yönlendirebileceğinizi düşündüm. Benden daha önce kurulup ayarları
yapılmış centos bir serverımız var ve üzerinde qmail kullanıyoruz. Bir
sebepten ötürü server(sunucuyu) yeniden başlattım bugün ve o dakikadan sonra
vindoz kullanıcıları outlooklarından mail alamaz oldular. Web arayüzü ile
maillerini okuyabiliyorlar hem we arayüzü hem de outlooktan mail
gönderebiliyorlar ama outlooktan mail alamıyorlar.

Outlooktan gelen hata kodunu google a sorduğumda aldığım cevapları uyguladım
ama başarılı olamadım.(The operation timed out waiting for a response from
the receiving (POP) server) Makineyi yeniden başlattığımda qmailin bazı
ayarlarının değişmiş olabileceğini ve bu yüzden outlook kullanıcılarının
maillerini okuyamadıklarını düşünüyorum. Bu konuda fikri ve ya bilgisi,
tecrübesi olan var mı?

Umarım mail grubunun içeriğine aykırı olarak düşünmezsiniz, eğer öyleyse de
kusura bakmayın.

İyi günler,

--
Murat BIRBEN