[Linux-programlama] Re: python editor.

---------

[Linux-programlama] Re: python editor.

From: Levent SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Fri, 27 Jun 2008 16:46:47 +0300

Timuçin bey yanlış hatırlamıyorsam bununla ilgili olarak "python
listesi"nde bir kaç şey vardı. Oradaki arşive bir bakarsanız sanırım
istediğinizi bulabilirsiniz. Ayrıca birde wine ile çalışan notepad++ a
baka bilirsiniz. Ben onu kullanıyordum . İçerisinde python seçenekleri
bolca mevcut.
Timuçin Kızılay yazmış: