[Linux-programlama] Sqlite ile aynı veritabanında iki ayrı tablo kullanımı?

---------

[Linux-programlama] Sqlite ile aynı veritabanında iki ayrı tablo kullanımı?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Mon, 16 Jun 2008 16:05:35 +0300

Selamlar,
Sqlite kullanıyorum. Bir tablo üzerindeki adetleri toplayarak diğer bir
tabloya kaydetmek istiyorum. Ancak aynı connection'u kullanırsam sorun
veriyor. farklı connection yaratırsamda veritabanı kilitli diyor...
Kısaca StokKod ve Adet hanelerinin bulunduğu bir DepoKart tablom var.
Bir de FaturaDetay tablom... Bu detaydaki hareketleri toplayarak (-/+)
sonucu DepoKart dosyasına yazmak istiyorum ki elimde ne kadar stok
kaldığını bileyim. Bu şekilde çözülme yöntemi var mı yoksa ara bir VT
(hafıza olsa da olur?) mi kullanmalıyım. Ancak PDC üzerinde yazdıım için
hafıza tablosu kullanmak sorun yaratabilir...

Kod şöyle:

    *connection=sqlite3.connect(VTYol)
    cursor = connection.cursor()
    cursor2 = connection.cursor()
    cursor3 = connection.cursor()
    cursor.execute("SELECT StokKart.StokKod FROM StokKart")
    for row in cursor:
        cursor2.execute("SELECT FaturaDetay.FaturaStokKod,
SUM(FaturaHareket*FaturaAnaAdet) AS Sonuc FROM FaturaDetay WHERE
FaturaDetay.FaturaStokKod='" + row[0]+ "'")
        StokSayisi = cursor2.fetchone()
        cursor3.execute("UPDATE DepoKart SET DepoStokAdet='"+
str(StokSayisi[1]) +"' WHERE DepoKart.DepoStokKod='" + StokSayisi[0] + "'")
        connection.commit()
    cursor.close()
    cursor2.close()
    cursor3.close()