[Linux-programlama] Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

---------

[Linux-programlama] Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

From: Erdem Uyguner <erdem.linux_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 Jun 2008 17:31:16 +0300

 PHP Notice: Undefined variable: sayac in C:\a\xxxxxxxxxxxxxxxxxx\index.php
on line 268 PHP Notice: Undefined variable: sayac in
C:\a\xxxxxxxxxxxxxxxxxx\index.php on line 271 PHP Notice: Undefined
variable: HTTP_SESSION_VARS in C:\a\xxxxxxxxxxxxxxxxxx\index.php on line 331
PHP Notice: Undefined variable: HTTP_SESSION_VARS in
C:\a\xxxxxxxxxxxxxxxxxxindex.php on line 332

Lokalde bu hatayı almıyorum ancak sunucuya yüklediğimde hata çıkıyor...
nette aradım ancak herhangi bir açıklayıcı sonuç bulamadım. Neden
kaynaklandığı hakkında bir fikir verebilirseniz sevinirim...

Zaman ayırıp cevap yazan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim...