[Linux-programlama] Php ile makine kapatma

---------

[Linux-programlama] Php ile makine kapatma

From: What you get is Not what you see <wyginwys_at_gmail.com>
Date: Tue, 10 Jun 2008 10:20:05 +0300

Merhaba
Web serveri kullanarak serverla ayni agda bulunan bir makineyi
web server uzerindeki bir php scripti ile kapatmak istiyorum.
Serverdaki bir kullaniciya ait ssh keyini makinenin root hesabindaki
./ssh/authorized_keys dosyasina ekledim. Serverda o kullanici
uzerinden
ssh root_at_makine shutdown -h now
komutu gayet iyi calisiyor.
Ama isin icine php girince sanirim php scripti serverdaki
'apache' kullanicisinin haklari ile calistigindan ve o sekilde
kendisini tanittigi icin makineyi kapatamiyor 'ssh root_at_makine
shutdown -h now' komutu.
Bu durumda ne yapmaliyim?