[Linux-programlama] Re: Trigger kullanımı?

---------

[Linux-programlama] Re: Trigger kullanımı?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Mon, 09 Jun 2008 15:18:46 +0300

Selamlar,
SQL'e göre Triggerlerin değişkenlik gösterdiğini biliyorum ancak çok da
büyük farklar olmaz diye tahmin ediyorum. Aslında yapmak istediğim aynen
örnekte gösterdiğiniz şey. Yani Trigger içerisinde bir değişken
kullanmak ve bundan diÄŸer iÅŸlemlerde faydalanmak.
Şimdi sıra bu yazdığınız örneği SQLite' uyarlamak :)

Teşekkürler,
Mucip:)

İsmet Sönmez yazmış:

Kolay gelsin,