[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Sun, 01 Jun 2008 19:07:55 +0300

Söylediginiz anladýgýmýzý sanmýyorum.

def fon1():
    # burada buton ve entry tanýmlanmýs olsun(gereken seylerle)

def fonk2():
    # butona týkladýgýnýz calisacak fonk.

Ben parametreyi yolluyarak denedim

def fonk1(root):
    text= Entry(root, width=20)
    text.pack(side=LEFT)
    hi_there = Button(frame, text="Click", command=fonk2(text))
    hi_there.pack(side=LEFT)

def fonk2(text):
   text.configure(state=DISABLED)

if __name__ == "__main__":
    root= Tk()
    fonk1(root)
    root.mainloop()

Burada parametre eklerken fonk2 týklanmadan cagriliyor. Bu kismini
anladigimi soylemeyem, parametre yollamaya bakabilirsin

Yazý ile deðilde yaptýgýný kod olarak görmek isterim. Bir fonksiyondan
bir baþkasýna geciyorsun da nasýl gectigin ortada olmadýgýndan daha
fazla yardýmcý olamam.

Paz, 2008-06-01 tarihinde 18:54 +0300 saatinde, Mucibirahman ÝLBUÐA
yazdý: