[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sun, 01 Jun 2008 18:54:53 +0300

Selam,
Sorun bu ya: Bir def'e yönlendirdiğimde bir geri de kalan def'de bulunan
entry'yi görmüyor...

Yani: Bir ana pencerem var. Bir tuÅŸa basarak Toplevel ile diÄŸer
ekranlara geçiyorum. Bu diğer ekranlardaki tuşlar ile bir önceki
ekranlardaki kompanentlere ulaşamıyorum...

Mucip:)

Ahmet Emre Aladağ yazmış:

Kolay gelsin,
Mucip:)