[Linux-programlama] Re: birden fazla svn ve git kontrolü

---------

[Linux-programlama] Re: birden fazla svn ve git kontrolü

From: Bahri Meric CANLI <bahri_at_canli.info>
Date: Thu, 10 Jul 2008 09:43:30 +0300

Merhaba

Şöyle anlatayım. Yazılımı tek bir svn üzerinde gerçekleştiriyorum.
Ardından branch aşmasına geldiğinde farklı noktalardaki (japonya, çin,
iran, amerika, almanya'daki opensource hosting siteleri) svn depolarına
da commit ediyorum.

Sorunum aslında basit kısaca n tane .svn ve .git dizinlerini tek bir
klasör içinde tutmak istiyorum. Ardında o dizinden commit etmek istiyorum.

Recai Oktaş yazmış: