[Linux-programlama] Re: Ürün sayısını hesaplama

---------

[Linux-programlama] Re: Ürün sayısını hesaplama

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Thu, 03 Jul 2008 08:51:29 +0300

OKAN @ 02-07-2008 23:14:
> Evet, yani zaten uzunca bir sorgu iç içe olan bu kategorileri listeletiyor.
> Ayný zamanda o kategorilere ait urun sayýlarýný da hesaplatmak istiyorum ama
> olmuyor. Bir kolon acarak urun sayýlarýný tutmak ise cok sýkýntýlý. Yani
> hesaplama hatalarýna cok acýk bir durum olusturuyor. Ayroýca soyle
> dusundugum zaman mantýklý da degil.

madem öyle bir fonksiyonunuz var içine bir tane count(*) sorgusu ekleyin,
mesela;

$ga = mysql_query(select *, (select count(*) from urunler where
urunler_kategori = kategori_id) as cc from kategoriler .....);

daha sonra fonksiyonun baþýna
global $z;
ekleyip, mysql_result($ga,$i,"cc"); ile çekip bunu z'ye yazarsanýz
toplayarak gidersiniz.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com