[Linux-programlama] Re: Ürün sayısını hesaplama

---------

[Linux-programlama] Re: Ürün sayısını hesaplama

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Wed, 2 Jul 2008 23:14:34 +0300

Evet, yani zaten uzunca bir sorgu iç içe olan bu kategorileri listeletiyor.
Aynı zamanda o kategorilere ait urun sayılarını da hesaplatmak istiyorum ama
olmuyor. Bir kolon acarak urun sayılarını tutmak ise cok sıkıntılı. Yani
hesaplama hatalarına cok acık bir durum olusturuyor. Ayroıca soyle
dusundugum zaman mantıklı da degil.

Kategori derinliği 8 kırılıma kadar gidiyor. Bu bağlamda her ust kategori
kendi alt kategorilerinbdeki urun sayısını soyleyebilmeli. Bu ise isi iyice
zora sokuyor.

Gittigidiyor'u incelersek bu sorun bir sekilde cozulmus ama nasıl?