[Linux-programlama] Re: Linux da C++ ile çalişmak için kullandiginiz IDE nedir??

---------

[Linux-programlama] Re: Linux da C++ ile çalişmak için kullandiginiz IDE nedir??

From: Ahmet Ozan Biçen <aozanbicen_at_gmail.com>
Date: Wed, 2 Jul 2008 12:52:05 +0300

google da yaptıgım bi kaç arama sonucu eclipse i kullanmaya karar verdim,
açıkcası daha once java ile jdbc ile db2 ya baglanan bir program denemem
olmuştu eclipse kullanarak bu faktor de etkili oldu diyeiblirim. neden bu
kadar onemsiyorsun IDEyi diyecek olursanız da nasıl başlarsan oyele gider
misali birini seçip ayar ve konfigurasyonlarına hakim olmak amacındayım..

Ahmet Ozan Biçen