[Linux-programlama] Re: Linux da C++ ile çalişmak için kullandiginiz IDE nedir??

---------

[Linux-programlama] Re: Linux da C++ ile çalişmak için kullandiginiz IDE nedir??

From: Deniz Koçak <lenduha_at_gmail.com>
Date: Wed, 2 Jul 2008 12:44:11 +0300

2008/7/2 Ahmet Ozan Biçen <aozanbicen_at_gmail.com>:
> tesekkurler, peki hiç diger IDEleri kullandýgýnýz durumlar oldu mu? database
> ile haberleþen bir program yazmak istiyorum sizce hangisini seçmeliyim?

Anjuta ( GNOME Masaüstü ortamýyla gelir GTK+ ile yazýlmýþtýr),
KDevelop (KDE ile gelir QT ile yazýlmýþtýr) ve bunlarýn dýþýnda
Eclipse ( CDT eklentisi ile ) önerebileceðim IDE'ler. Bence hepsi de
güzel, mutlaka kendi içlerinde daha özelleþmiþ ya da baþarýlý
olduklarý noktalar vardýr ama C++ ile veritabaný uygulamasý
yazacaksanýz hiçbirinin sizi yarýl yolda býrakacaðýný sanmýyorum.