[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL deÄŸiÅŸtirme

---------

[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL deÄŸiÅŸtirme

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Tue, 26 Feb 2008 13:15:56 +0200

Bu yazýda ilgimi ceken ve merak ettigim nokta ajax sonucu degisen url
(yanitmaca desek daha dogru) nin indekslendigine emin misiniz?

Benim cok bilgim yok ama ilk url ye istek yapilip url yanitmacasina
istek yapmiyoruz sonucta. Ki ek olaral ben access.log dosyasina baktim
burada degisen url bilgisi loglanmiyor. Ýlk url var sadece.

Sistem bunu loglamiyorsa ki o ajax gidislerini logluyor arama motoru
nasil indeksleyecek.

Sal, 2008-02-26 tarihinde 12:19 +0200 saatinde, Nuri Akman yazdý: