[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

---------

[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

From: M.ATIF CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Sat, 23 Feb 2008 10:34:57 +0200

22.02.2008 tarihinde Bahri Meric CANLI <bahri_at_canli.info> yazmış:

> Merhaba
>
> Phpde "Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted" hatası bilinen popüler
> bir hata. Değişkenin bellekte izin verilen sınırı aşması.
>
> Bazı yazmış olduğum parser scriptlerde belli bir sayfayı geçtiğinde,
> bazende çabucak bu sınırı aşıyorum. Bir defasında bu limiti 1 GB yapınca
> ne oluyor diye bakmıştım, onuda aşabiliyorum.
>
> Kod çalışırken belleği sıfırlamanın bir yolu var mı? Daha genel yazmak
> gerekirse phpde belleği nasıl daha ekonomik kullanabilirim?
>
> İyi çalışmalar

merhaba bu konuda php biraz yetersiz kalıyor. Kod yapısına göre
unset($degisken) şeklinde değişkeni bellekten silebilirsinz. ama bunun
dışında cok ta bişey yapılabilirmi bilemiyorum. Gerçek bir dil
kullanılabilir. perl,phtyon, C :)