[Linux-programlama] Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

---------

[Linux-programlama] Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

From: Bahri Meric CANLI <bahri_at_canli.info>
Date: Fri, 22 Feb 2008 21:56:20 +0200

Merhaba

Phpde "Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted" hatası bilinen popüler
bir hata. Değişkenin bellekte izin verilen sınırı aşması.

Bazı yazmış olduğum parser scriptlerde belli bir sayfayı geçtiğinde,
bazende çabucak bu sınırı aşıyorum. Bir defasında bu limiti 1 GB yapınca
ne oluyor diye bakmıştım, onuda aşabiliyorum.

Kod çalışırken belleği sıfırlamanın bir yolu var mı? Daha genel yazmak
gerekirse phpde belleği nasıl daha ekonomik kullanabilirim?

İyi çalışmalar