[Linux-programlama] Re: ASP ve MYSQL Performans

---------

[Linux-programlama] Re: ASP ve MYSQL Performans

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Wed, 20 Feb 2008 19:44:21 +0200

pade code sayfa kodlamanızla alakalı olmalı sanırım. Siz diyelim ki
sayfanızda ekrana "Türkçe" kelimesi yazdırabilmeniz için page code:utf-8
ya da iso-8859-9 olmalı.

Tuncay beyin mysql bağlantısı için degerleri set etmesi, mysql ile
alakalı. Mysql den alacagın verinin karakter kodlamasını belirliyorsun
bu şekilde. Ha Burada sunu yapabilirsin mysql bağlantılarında bu set
sorgularını çalıştırmak yerine my.cnf dosyasına

# * Basic Settings
#
.
.
.
default-character-set=utf8
init-connect='SET NAMES utf8'

eklersin, istedigin kodlama turune gore bilgileri.