[Linux-programlama] devasa xml dosyası nefes aldırmıyor.

---------

[Linux-programlama] devasa xml dosyası nefes aldırmıyor.

From: mirat can bayrak <mcbayrak_at_anadolu.edu.tr>
Date: Fri, 15 Feb 2008 13:49:55 +0200

*Aþaðýda bahsi geçen xml dosyasýna buradan ulaþabilirsiniz
http://wurfl.sourceforge.net/wurfl.xml
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Selam elimde 6mb lik bir xml dosyasý var bunu parse etmeye kalktýðýmda
þekildeki durum ortaya çýkýyor http://imaj.at/33307 makina kitlenme
noktasýýna geliyor. aslýnda benim ihtiyacým olan bu xml dosyasýnýn
içerisindeki

<device ... > tag i içindeki <group="display"> içerisindeki bilgiler.

Bu xml dosyasýný küçültmenin bir yolu varmýdýr? yapýsýný ýný bozmadan
<group="display"> haricindeki group larý atsam bile eminim ki büyük oranda
dosya küçülecek ve benim bilgisayar rahat bir nefes alacak.

bunu yapan hazýr bir script varmýdýr? yoksa nasýl bir yöntem uygulayabilirim?

--
Ýlgilenen herkese teþekkürler