[Linux-programlama] Re: devasa xml dosyası nefes aldırmıyor.

---------

[Linux-programlama] Re: devasa xml dosyası nefes aldırmıyor.

From: mirat can bayrak <mcbayrak_at_anadolu.edu.tr>
Date: Fri, 15 Feb 2008 17:53:42 +0200

Friday 15 February 2008 14:48:09 tarihinde Yuce Tekol şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> xml.dom.minidom yerine ElementTree [1] (yada Python 2.5'da
> xml.etree.ElementTree [2]) kullanabilirsiniz.
>
> Asagidaki kod group id'si display olan cihazlarin ozelliklerini bir
> sozlukte topluyor:
>
> import cElementTree
>
> devices = {}
> device = ""
> for ev, el in cElementTree.iterparse(file("wurfl.xml")):
> if el.tag == "device":
> device = el.attrib["id"]
>
> if el.tag == "group" and el.attrib["id"] == "display":
> for se in el.getiterator():
> [...]
Yardımlarınız için teşekkür ederim fakat script 1. satırda
ImportError: No module named cElementTree
dedi bende verdiğiniz sayfadaki cElementTree yi kurdum
(indirdim / açtım / python setup.py install dedim) fakat hala aynı hatayı
alıyorum nedendir?

--
Mirat Can Bayrak
horselogy_at_gmail.com