[Linux-programlama] Re: fikir alış-verişi

---------

[Linux-programlama] Re: fikir alış-verişi

From: Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>
Date: Sun, 28 Dec 2008 23:59:33 +0200

Merhaba,

Bence programlama dili önermek çok mantıklı değil.. Üniversite için bir
yazılım yazılacaksa öyle ya da böyle bir dille yazılacak neticede..
ASP.NET de olsa, PHP ya da Python da olsa öncelikle kod olarak kaliteli,
rahat okunabilir olmalı; sonrasındaysa en önemli kriter olarak
sürdürülebilir olmalı.

Python ile projeye başlarsanız daha sonra sitenin kodunda geliştirme
yapacak kişiler Python bilmiyorlarsa projenin baştan yazılması vb.
gündeme gelebilir. (bizde geldi maalesef)

Bu nedenle bu kriterleri gözönünde bulundurarak üniversitede herkesin
ortak olarak bildiği bir dil, teknoloji, çatı vs. kullanmak bence en
mantıklısı..

Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>