[Linux-programlama] Re: Sunucunun anlık trafik yoğunluğuna göre karar vermek

---------

[Linux-programlama] Re: Sunucunun anlık trafik yoğunluğuna göre karar vermek

From: Mehmet Salih YILDIRIM <linux_at_isadamlari.org>
Date: Tue, 16 Dec 2008 19:58:37 +0200

Ben zaten soruyu yanlýþ anlamýþým ve alakasýz bir cevap vermiþim zaten
de, benim dediðim senaryoda standart daðýlýmý düþününce %50'ye yakýn bir
deðer çýkacaktýr. Ancak þöyle bir durum var, gelen ip adreslerinin
tek-çift oranýnýn eþit olmamasýndan çok hangi kullanýcýnýn sisteme ne
kadar yük bindireceði belirlenemeyen birþey olduðundan sakýncalýdýr. Ama
sonuçta bu tarz basit bir çözüm arandýðýnda kullanýlabilir bence.

Mehmet Salih YILDIRIM