[Linux-programlama] Re: mssql php ve utf-8

---------

[Linux-programlama] Re: mssql php ve utf-8

From: ANIL KARADAÄž <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Wed, 3 Dec 2008 18:25:22 +0200

Selamlar,

Sorunuzda anlamadigim bir nokta var, mssql den aldiginiz iso-8859-9 olan
veriyi encode edip mysql atiyorsunuz tamam. Mysql deki veritabani ayarlarin
utf-8, html in utf-8

 "fakat firefox utf-8 ken ÅŸahane gösteriyo." ile neyi kast ediyorsunuz.
charset utf-8 olan bir sayfayi anladigim kadariyla iso-8859-9(utf-8 olmadigi
kesin de :)) ile goruntuluyorsunuz.

Yanlis anladiysam duzeltirseniz daha fazla yardimci olabilirim.

Anıl KARADAĞ
Bilgisayar Müh.
http://anilkaradag.info/blog