[Linux-programlama] Re: pornografik image tespiti

---------

[Linux-programlama] Re: pornografik image tespiti

From: Bora GŸüngören <bora_at_boragungoren.com>
Date: Mon, 01 Dec 2008 08:35:17 +0200

Merhaba,

Ýyi tasarlanmýþ görüntü iþleme algoritmalarý ile fotoðrafýn belli
nitelikleri saptanabilir. Bu nitelikler ile fotoðraflarýn içeriði
arasýnda bir iliþki kurulabileceðini varsayarsak bir bulanýk yapay sinir
aðý "bu porno" veya "bu deðil" þeklinde eðitilebilir.

Ancak buradaki her iki aþama da oldukça zahmetli iþler ve bu iþlerin
hazýr yapýlmýþý var mý bilmiyorum.

fuzzy neural filtering iamge classification

anahtar sözcükleri ile aranýrsa bir sonuç çýkabilir sanýrým.

Bora